.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای ۱۰ طرح آبرسانی هفته دولت در شهرهای مازندران
شمال نیوز : مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: در هفته دولت بیش از ۱۰ پروژه آبرسانی در شهرهای بهشهر، ساری، کیاسر، سوادکوه ، قائمشهر، سیمرغ، فریدونکنار و شیرود بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

شمال نیوز : مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: در هفته دولت بیش از ۱۰ پروژه آبرسانی در شهرهای بهشهر، ساری، کیاسر، سوادکوه ، قائمشهر، سیمرغ، فریدونکنار و شیرود بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش شمال نیوز، ذبیح الله ذاکری اظهار داشت:طرحهای قابل بهره برداری در هفته دولت شامل؛ حفر و تجهیز سه حلقه چاه با آبدهی ۱۳۵ لیتر در ثانیه، اجرای ۹۰۰ متر خط انتقال آب ، احداث دو باب ایستگاه پمپاژ، احداث یک باب مخزن ۵۰ متر مکعبی، تهیه ونصب ۱۱ فیلتر حذف آهن و منگنز، ۵۱ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی، احداث ۳ رشته خط انتقال نیرو به قدرت ۴۰۰ کیلووات ، احداث ۴۰ متر مربع اطاقک ، ۶۰۰ مترمربع محوطه سازی و حصارکشی است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، اعتبار صرف شده برای افتتاح و یا بهره برداری از این طرحها را ۱۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال دانست.

وی، به پروژه هایی که عملیات اجرایی آن همزمان در هفته دولت آغاز می شود اشاره و تصریح کرد: این پروژه ها شامل احداث تصفیه خانه به ظرفیت ۱۰۰ لیتر در ثانیه، احداث مخزن جمع کننده به حجم ۵۰۰ متر مکعب، احداث حوضچه های آبگیر ، ته نشینی و زلال سازی گندزدایی به حجم سه هزار و ۶۵۰ مترمکعب است.

ذاکری مجموع اعتبار پیش بینی شده برای این طرحها را ۴۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران از اصلاح و توسعه ۵۱ هزارمتر شبکه آبرسانی به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی و ارائه خدمات در نواحی فاقد شبکه، تامین آب مورد نیاز با فشار مناسب ، تعویض لوله های فرسوده و کاهش هدر رفت آب خبر داد و گفت: این طرح به صورت نمادین در شهر ساری آغاز می شود.

گفتنی در مجموع بیش از ۳۵هزار خانوار از مزایای این طرحها در مازندران برخوردار می شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.